Doprava zboží

 

Česká pošta - Doporučená zásilka

Touto službou lze poslat zboží menších rozměrů a v hodnotě zboží do 1000,- Kč včetně DPH.

Poštovné a balné 100,- Kč + dobírečné - 30,- Kč včetně DPH

 

Doporučená zásilka Českou poštou: Dodání do 24 hodin po celé ČR, Zasíláme sledovací číslo. Pohlídejte si, prosím, doručení. 100,- Kč vč. DPH
Poplatek za dobírku: 30,- Kč vč. DPH
dopravné při objednávce zboží nad 15.000,- bez DPH ZDARMA

 

Česká pošta - Slovenská republika

Nově bychom Vám rádi nabídli levnější variantu bez dalších poplatků a to vystavení faktury v měně EUR - dle aktuálního přepočtu České národní banky v den vystavení zálohové faktury. Tuto částku můžete v měně EUR poslat na náš EUR účet u Fio banky (Fio banka umožňuje přijímat i odesílat platby v měně EUR jednoduše, rychle a navíc zcela bez poplatků!). V případě zájmu o tuto variantu nás neváhejte kontaktovat, poté Vám vystavíme Zálohovou fakturu v měně EUR, kde budou uvedeny veškeré informace k platbě.

„Osvedčenie o registrácii a pridelení daňového identifikačního čísla“ bude faktura vystavena bez DPH.

Na Slovenskou republiku účtujeme „Poštovné a balné“ ve výši 170,-Kč včetně DPH, větší balíky dle tarifu České pošty. Dovolujeme si upozornit zákazníky na poplatek ve výši 4 EUR, inkasovaný Slovenskou poštou za transfer dobírkové částky zpět do ČR. Tento poplatek hradí kupující a nelze jej zaplatit předem naší společností.

  • Faktura je vystavena v Kč.
  • Přepravce při předávání zásilky přepočítá částku Kč dle aktuálního kurzu na měnu EUR.
  • Zákazník při převzetí zásilky zaplatí částku v hotovosti v měně EUR.
  • U firem při doložení dokladu „Osvedčenie o registrácii pre daň z pridanej hodnoty“ a
  • „Osvedčenie o registrácii a pridelení daňového identifikačního čísla“ bude faktura vystavena bez DPH.
  • Při reklamaci pro SR platí stejné podmínky jako pro reklamaci v ČR (viz. obchodní podmínky)

 


 

General Logistics Systems

Doručení zásilky službou GLS 

 

GLS doručuje zásilky do druhého pracovního dne. Pokud Vás kurýr nezastihne doma, doručí Vám ji následující den. V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce.

Sledujte svůj balík online v kteroukoli dobu: jediné, co musíte udělat, je zadat jedno či vice čísel balíků. Informace Track and Trace zahrnují bližší údaje o stavu doručení a naposledy provedený krok.

Pro příležitostné odesílatele jsou ParcelShopy branou ke spolehlivé balíkové přepravě GLS. Slouží pro pohodlné převzetí i jako sběrná místa s dlouhou otevírací dobou a jednoduchými cenovými podmínkami.

 Cena dopravného ze sítě obchodů "shop.cz" je po celé ČR 95,- Kč včetně DPH + poplatek za dobírku 30,- Kč.

 

Slovensko GLS:

Zásilky na Slovensko jsou doručovány v krátkých standardních dodacích lhůtách. 
Cena dopravy GLS na Slovensko - 279 Kč  včetně DPH
Dobírka na Slovensko je možná, ale faktura musí být vystvena v měně EUR. Zákazník zaplatí dobírku v hotovosti v měně EUR při převzetí zboží. 

 


 

Doručení zásilky službou DPD

 

DPD doručuje zásilky do druhého pracovního dne. V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce. Na webových stránkách DPD můžete zvolit, kdy chcete balíček doručit.

Sledujte svůj balík online v kteroukoli dobu: jediné, co musíte udělat, je zadat jedno či vice čísel balíků. Informace zahrnují bližší údaje o stavu doručení a naposledy provedený krok.

Cena dopravného ze sítě obchodů "shop.cz" je po celé ČR 99,- Kč včetně DPH + poplatek za dobírku 30,- Kč.


 

Zásilkovna

 

Můžete si vybrat ze stovek výdejních míst po celé ČR, kam bude Vaše zásilka zaslána. Balíček lze vyzvednou zpravidla 2 pracovní dny po odeslání. Zasíláme sledovací číslo. Pohlídejte si, prosím doručení.

Seznam výdejních míst a sledování zásilky:
 

Cena dopravného ze sítě obchodů "shop.cz" je po celé ČR 86,- Kč včetně DPH + poplatek za dobírku 30,- Kč.


 


Převzetí zboží od přepravce:

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.

Hlídat dostupnost